Fc ozi oynuyormu hala ya?? Oynuyorsa ve bılen varsa oyundakı nackını yazabılırmı ona ulasmam lazım
Posts by Gençfenerbhçe
-
-
Katılıyorum sana
-
Boşuna bekleme. Moderatör ler hiç birşeye cevap vermıyorlarki ben anlamadım hiç birşey zaten. Bıraktıysan gorevi bıraktım de bızde sormuyalım cevabda beklemeyelım. Kredısını alıyor keyfine bakıyor. Hiç birşeye cevabda vermıyor.
-
-
Fiyat ne dostum
55 dusunuyorum reis -
Gençlikten yeni çıktı satılık.
-
Gençlikten yeni çıktı satılık.
-
Gençlikten yeni çıktı satılık.
-
Gençlikten yeni çıktı satılık.
-
Gençlikten yeni çıktı satılık.
-
Takılma bunlara kardeşim. Biz bize yeteriz. İyi oyunlar.
Eyw abi doğru diyorsunda forumu canlandırmak ıcın birşeyler yapmaları lazım -
Buralar gerçekten ölmüş ya. Şuraya bak toplasan 5 kişi sohbet edılmıyor. Ve işin kötü yanı. Oyunda moderatör varmı yokmu belli bile değil.
-
-
21. 22 yaş 430 üstü or arıyorum
21yasında 390 gucunde suan. 26sınde genclıkten cıkacak muhtemelen 400.410 arası cıkar ilgilenirsen haberın olsun -
-
Ne kadar peki
Valla hiç fiyat belirlemedim iyi teklif verene satacam -
Bu ayın 22sinde gençlikten cıkıyor satılıktır.
-
Bu ayın 22sinde gençlikten cıkıyor satılıktır.
-
Bu ayın 22sinde gençlikten cıkıyor satılıktır.
-
Bu ayın 22sinde gençlikten cıkıyor satılıktır.