Posts by shazam

    Bi selam da ben vereyim o halde.
    Hem burada olanlara hem bu konuyu yarın bi gün tesadüfen görecek olan eski oyunculara.
    Ciddi anlamda hayatımda bi oyunun forumunun bu denli iç içe olduğunu hiç görmedim ben o günden bu yana.
    Saymaya başlasam tüm forumu sayarım herhalde tek tek, sanırım o günleri yaşayan herkes hayatı boyunca burada yaşadığı günleri unutmayacak. :D

    kardeş tanıyamadım ?

    Eskiler her zaman hatırlanacak :) o zamanlar sağlam ekipler vardı ve oyunun ilk zamanları olduğundan başlayan herkesin, oyun ilgisini çekiyordu çünkü en iyi menajer nasil olabilirim uğraşı vardı ve herkes bir arayış içindeydi. bu arayışın da en iyi adresi forum olduğundan muazzam bir hareketlilik mevcuttu şimdi ise oynayanların çoğu eski ve oyunu birçok yönü ile artık biliyor ve yeni hicbir durum yok neredeyse , oyuna yeni katılacak bir adamın da zirveyi hedefleyerek çabalaması en az 1 yılını alır ki bu da yeni gelecek bır çok adam için uzunca bir süreç, bu ve benzeri bircok nedenle de forumda eskisi gibi bir hareketlilik olmuyor olmazda.

    dostum seni de az çok hatırlıyorum galiba israfil miydi adın :D

    Hahahaha senin bu dediklerini burada hatırlayacak 3 yada 4 kişi var biride benim :)
    Onun dışında, eğer taha sensen, eski ortağımsın sen benim, Selçuk ben :D ne takılırdık sen ben oğuz fatih antalyalı Furkan, Bahadır vardı, sizin mahalleden 1-2 arkadaş daha vardı adlarını saymaya baslasak sabaha kadar sürer simdi, kısmet abi bende de hala ekli, Eski tayfanın hepsi ekli hatta, tarih yatıyor orada geçmişe bakınca :)
    Bu kredi hatasında hepimizin eski takımları kapatılınca bırakmıstık, sonra bana yeni bir takım vermislerdi ama başkaları :D
    Tabiiki eskisi gibi bir forum ortamı yok ama bence olmasına da gerek yok.Günde 5 dakika bakılıp çıkmak yetiyor, eskisi gibi değil sonuçta, günümüz internet kullanımı dahafarklı bir boyut aldı ve o günler sadece tarihte yerini aldı.Sadecesd sana cevap vermek için girdim burayada:)

    selçuk tankut ? vay be ulan çıktı bizim tayfadan hiç beklemezdim, napıyosunuz olm burada hala :D
    Biz seninle hangi takımı yönetiyoduk onu hatırlayamadım @guzspor muydu :D
    Malesef oyun kendini yeniliyemedi hiç, bi şöyle baktım 10 sene önce nasılsa hala oyun aynı gibi

    Yanlış hatırlamıyorsam yıl 2007'de bu oyuna başlamıştık, bilgisayarın başından kalkmazdık hep antreman saatlerini beklerdik 11 ve öğlen 4te olurdu, antreman vermeyi unuttuğumuzda kahrolurduk :)
    Hele bu forumun tadı hiç bir şeyde yoktu, bir sürü dost edindik buradan hala daha devamlı görüştüğümüz insanlarla tanıştık.
    Kısmet abi vardı nam-ı değer milanger, hala daha facemde eklidir :) o zamanların meşhur takımı vardı yeniköyspor nevzat abi, nasıl bu kadar oyuncu geliştiriyor diye hayretle bakardık
    Her şey harika iken yönetim değişti , saçma saçma triplere girildi ve oyun bu hale geldi.
    Şimdi aklıma geldi burası 11 sene sonra, girip görünce futbolcup bitiyor mu başlıklarını, kimse oynamıyor yazılarını içim bi cız etti bu yazıyı yazmak istedim.
    Kapansa bile siteyi kuranlara teşekkürü bir borç bilirim her şey için :)
    Kalın sağlıcakla