Hahahaha senin bu dediklerini burada hatırlayacak 3 yada 4 kişi var biride benim
Onun dışında, eğer taha sensen, eski ortağımsın sen benim, Selçuk ben
ne takılırdık sen ben oğuz fatih antalyalı Furkan, Bahadır vardı, sizin mahalleden 1-2 arkadaş daha vardı adlarını saymaya baslasak sabaha kadar sürer simdi, kısmet abi bende de hala ekli, Eski tayfanın hepsi ekli hatta, tarih yatıyor orada geçmişe bakınca
Bu kredi hatasında hepimizin eski takımları kapatılınca bırakmıstık, sonra bana yeni bir takım vermislerdi ama başkaları
Tabiiki eskisi gibi bir forum ortamı yok ama bence olmasına da gerek yok.Günde 5 dakika bakılıp çıkmak yetiyor, eskisi gibi değil sonuçta, günümüz internet kullanımı dahafarklı bir boyut aldı ve o günler sadece tarihte yerini aldı.Sadecesd sana cevap vermek için girdim burayada:)