Search Results

Search results 1-9 of 9.

  • User Avatar

    Takım Adı: Savaşçılar FC Menajer İsmi: Spectraz Lig: TFF 2.Lig

  • User Avatar

    BUNUN NESİ ADİL , ADALET

    Korsan854 - - Futbolcup TR

    Post

    Ezbere bir taktik kurup her maç onu oynatmayın tek söyleyeceğim şey bu. Oyun açıldıktan sonra eski taktiğim işe yaramadığı için sürekli yenildiğim konusunda ağlıyordum lobide. Bol bol sim atarak değişik taktikler denedim. Size kendi taktiklerimin ne olduğunu söylemeyeceğim tabiki. Ancak şunu söyleyebilirim sizden güçsüz bir takıma karşı çıktığınız bir taktik ile sizle eşit veya daha güçlü bir takıma karşı çıktığınız taktik aynı olmamalı.

  • User Avatar

    Büyük takımlardan destek

    Korsan854 - - Futbolcup TR

    Post

    Arkadaşlar yapacağınız şey Kulüp arsasını geliştirip daha iyi antrenörler almak (Özellikle genç takım ve yardımcı antrenör kilit nokta) ve sürekli stadyumunuzu geliştirmek. Zaten gelen kredilerle oyuncuları kopyalama imkanıda doğdu. Ne yardımı isteniyor anlamış değilim. Zaten büyük takımlar amatörleri hazırlık maçı yağmuruna tutuyor. Amatör 2. ligin ilk senesi biraz daha taktik belirleme ve kadro toparlama üzerinedir. Zaten ya Amatör lig 2'de veya 1'de fazladan bir sezon geçireceksiniz bunlar no…

  • User Avatar

    Eğer arada büyük bir fark yoksa sonuçlar tamamen şansa dayalı. Bende saçma sapan takımlara karşı yenilgi alıyorum bazen.

  • User Avatar

    Eski Takım

    Korsan854 - - Oyun ile ilgili Sorularınız

    Post

    Bence herkes bilemez hocam. 2. ligdeki bir takımdan bahsediyorum herhangi biri bu takımın hem kullanıcı adını hem ismini hem hangi ligde olduğunu hemde forum ismini bilebilir mi ? Oyun kapanalı 5 sene olmuş ve geri gelen oyuncuların sayısıda fazla değil. Önceki takımların ismine ve kullanıcı adına ulaşabileceğimiz ekstra bir yer yok. Bu süper ligdeki bir takım olsa eyvallahta Alt tarafı 2. ligdeki bir takımı 5 sene sonra birinin gelip sizden isteyecek hali yok.

  • User Avatar

    Eski Takım

    Korsan854 - - Oyun ile ilgili Sorularınız

    Post

    Takım ismi SAVAŞÇILAR FC'ydi Kullanıcı adım Emre85'di forum adım Reina'ydı. beykozlu1907 diyede biriyle maç atmıştım ve takım 2. ligdeydi liderliğe oynuyordum yanlış hatırlamıyorsam.

  • User Avatar

    Eski Takım

    Korsan854 - - Oyun ile ilgili Sorularınız

    Post

    Şuan aynı isimle bir takım açtığımı konuya yazdım ya beyler. Menajer adım farklı ama takımın adını yine Savaşçılar FC koydum. Oyuna kapanana kadar düzenli giriyodum. Eski forumun bilgilerine bakılabiliyorsa bir ara haxball turnuvasına katılmıştım. PC-master mı ne öyle bir herifle takılıyoduk

  • User Avatar

    Eski Takım

    Korsan854 - - Oyun ile ilgili Sorularınız

    Post

    O kadar detayı hatırlayan varsa helal olsun zaten. Oyun malum olaydan dolayı kapanalı 5 sene oluyor nasıl hatırlayayım ? Tek hatırladığım beykozlu1907 diye biriyle hazırlık maçı oynadığım.

  • User Avatar

    Eski Takım

    Korsan854 - - Oyun ile ilgili Sorularınız

    Post

    Selam arkadaşlar bende eski takımını arayanlardanım. Desteğe mesaj attım ancak geri dönüş alamadım 7-8 saattir o yüzden burayada yazayım. Kullanıcı adım yanlış hatırlamıyorsam Emre85'di Takım 2. ligdeydi ismi SAVAŞÇILAR FC'ydi. Eski forumdaki nickimde Reina'ydı belki tanıyanlar vardır. Şifremi unuttumda falan böyle bir kullanıcı yoktur hatası aldığım için aynı isimle başka bir takım açtım ancak umarım eski takımıma kavuşabilirim.